martes, 31 de mayo de 2016

AIRE NEGRO


Este libro está escrito por Agustín Fernández Paz.
O narrador en primeira persoa.

RESUMEN

      Esta historia trata da vida de Laura, a protagonista, posta na boca do seu  psiquiatra, o doutor Moldes.
      Un certo día cando ela ía paseando por unha rúa da súa Galicia natal, estivo a piques de sufrir un accidente: caer dentro dun pozo.Ela ía acompañada do seu can e grazas ao ladrido del salvouse. Ela era un pouco mística e a partir dese suceso pensou que o seu can, chamado Dédelo, era o seu salvador. Despois dun tempo, o seu can morreu. A morte do can, o feito de que a protagonista cría que a vixiaban e o case asasinato da súa admiradora fixeron que a protagonista tivese un comportamento raro, é dicir, o autor do libro déixanos ver que ela comezaba a sufrir algún tipo de enfermidade.
      Logo destes feitos, Laura viaxa a Madrid e tras cortar co seu mozo volve á súa Galicia natal. Un día de tormenta paseando polo bosque un raio caeu moi preto dela e desmaiouse. Tras varias horas un compañeiro atopouna e levouna ao hospital. Alí informáronlle de que padecía unha enfermidade: Autismo.
      Tras que Laura Novo ingresase nunha clínica especializada, decidiu escribir acerca da súa vida.Tras ler os seus relatos, o doutor Moldes decidiu falar co seu compañeiro e este contoulle a historia da “Gran Besta”.
      Un día desafortunado o doutor ía buscar a Laura para seguir coa terapia pero ela non estaba, desaparecera, e na porta había marcas de garras de besta.

Comentario

Este libro non me gustou, xa que nin os personaxes nin o tema do libro me gustou, paréceme un libro aburrido á par que surrealista.
         A parte de que non me soen gustar os libros de ciencia ficción, hai algúns que aínda si pero este libro non.
         A min dáme a sensación de que o autor quere causar medo nos lectores, pero a min non mo produxo, así que non me gustou.
         A min gústame empatizar cos personaxes, meterme no seu papel pero desta volta non me sentín como ningún dos personaxes e menos con Laura (a protagonista).

         Pero de todo si teño que dicir o que menos me gustou do libro foi o final. Paréceme un final moi malo para o libro. Para min o da “Gran Besta” non é nada crible e non me gusta iso.

No hay comentarios:

Publicar un comentario